nowy model rumuńskiego producenta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Michal2
    Ambiente
    • 2010
    • 131
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    nowy model rumuńskiego producenta

    abstinent od7 do 10 sekundy tak samo ci puka jak u mnie.
    tylko nasze auta maja duze roznice w przebiegach
  • ruwado
    RS
    • 2009
    • 14885
    • Octavia IV (NX3)

    #2
    nowy model rumuńskiego producenta



    Skoda weszła pod skrzydła VW, ale nie pozwoliła na likwidację swojej marki - firmuje autka swoją własną, wieloletnią nazwą i znakiem. I te autka się sprzedają!

    Dacia oddała się w ręce Renault, ale też nie pozwoliła na likwidację swojej marki - firmuje autka swoją własną, wieloletnią nazwą i nowoczesnym znakiem firmowym. I te autka też się dobrze się sprzedają!

    A my niestety nie mamy się czym pochwalić - same montownie (Bielsko, Tychy, Poznań) a na miejscu FSO (które od razu zlikwidowało swoją tożsamość) będą osiedla mieszkaniowe albo wielkie centra handlowe.

    A to Polska właśnie....
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz

    • Walt
      L&K
      • 2011
      • 1065
      • Seat

      #3
      Zamieszczone przez ruwado
      http://moto.onet.pl/16467...kul.html?node=2
      Nie bangla
      SPOT Poznań ->

      Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

      Komentarz

      • Eidos71
        RS
        • 2011
        • 2050
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4


        :diabelski_usmiech Zacne autko... :szeroki_usmiech Uroku dodaje mu ten "skafander"
        Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
        MOJA FURKA

        Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

        Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

        Komentarz

        • Big Wojtek
          Rider
          • 2010
          • 440
          • Hyundai

          #5
          Tylko, że Dacia i Skoda to zawsze były marki utrwalone w świadomości konsumenta. Mówiło się "jeżdżę skodą" "mam dacię" a nikt nie powiedział: "kupiłem FSO" Do świadomości przebił się tylko polonez ale to konkretny model.

          Zresztą co się dziwić jeśli na wyrobie FSO było napisane "polski fiat"

          Komentarz

          • OCPtaxi
            Rider
            • 2011
            • 383

            #6
            Zamieszczone przez Big Wojtek
            Zresztą co się dziwić jeśli na wyrobie FSO było napisane "polski fiat"

            nie widzę w tym nic złego i mimo, że jestem młodym pokoleniem mocno ubolewam nad upadłością zakładów FSO i tym, że jako naród nie mamy własnej marki pojazdów, jakiekolwiek by nie były. nawet z napisem POLSKI FIAT

            [ Dodano: Czw 07 Lip, 11 10:58 ]
            Zamieszczone przez Big Wojtek
            Zresztą co się dziwić jeśli na wyrobie FSO było napisane "polski fiat"

            nie widzę w tym nic złego i mimo, że jestem młodym pokoleniem mocno ubolewam nad upadłością zakładów FSO i tym, że jako naród nie mamy własnej marki pojazdów, jakiekolwiek by nie były. nawet z napisem POLSKI FIAT
            Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

            Komentarz

            • Big
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 6389

              #7
              Zamieszczone przez Big Wojtek
              Tylko, że Dacia i Skoda to zawsze były marki utrwalone w świadomości konsumenta
              Jakiego konsumenta ?? Chyba konsumenta z dawnych demoludów O ile Skoda na świacie była znaną i uznaną marką jeszcze z przedwojennych czasów, to Dacia poza byłymi krajami komunistycznymi nie była nikomu znana. Nikt w latach 80-tych w Niemczech, Holandii czy Anglii nie słyszał nic jakiejś tam Dacii.
              Co do FSO to w latch 70-tych i 80-tych wyroby FSO były dość dobrze znane w świecie zachodnim. FSO miało swoje salony w Anglii, Niemczech, Francji czy Belgii. Nawet nie ma co porównywac FSO z tamtych czasów do Dacii.
              Natmiast to że FSO nie potrafiło związać się z porzadnym partnerem startegicznym i utrzymać marki zawdzięczmy naszej wpsaniałej władzy i .... związkom zawodowym działjącym w FSO, które na własne życzenie wepchnęły firmę w przepaść.

              [ Dodano: Czw 07 Lip, 11 11:01 ]
              Zamieszczone przez Big Wojtek
              Zresztą co się dziwić jeśli na wyrobie FSO było napisane "polski fiat"
              I bardzo dobrze, że było tak napisane kolego, bo to było nawiązanie do historii Poczytaj sobie trochę o historii polskiej motoryzacji, wtedy dowiesz się co oznaczało i jaką moc miały słowa "polski Fiat" w okresie miedzywojennym. Wtedy wszyscy w Europie pytali o ... POLSKIEGO Fiata bo był mniej awaryjny i lepiej wykonany od włoskich odpowiedników.
              Czarny Elegance

              Komentarz

              • Big Wojtek
                Rider
                • 2010
                • 440
                • Hyundai

                #8
                Zamieszczone przez Big
                Poczytaj sobie trochę o historii polskiej motoryzacji, wtedy dowiesz się co oznaczało i jaką moc miały słowa "polski Fiat" w okresie miedzywojennym.
                Dziękuję za lekcje historii. Daewoo popełniło błąd nie produkując "polskiego fiata lanosa" :lol:

                Do Anglii sprzedawali FSO 125, do Francji Polskiego Fiata 125. Ciężko tu mówić o budowaniu marki. Wcalę się nie dziwię, że Daewoo nie chciało tego nazywać FSO. Choć oczywiście też bym chciał, żeby w istniała polska marka samochodu

                Komentarz

                • Big
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6389

                  #9
                  Zamieszczone przez Big Wojtek
                  Dziękuję za lekcje historii
                  Prosze bardzo. Gdybyć sie chciał jeszcze czegoś dowiedzieć służe
                  Zamieszczone przez Big Wojtek
                  Daewoo popełniło błąd nie produkując "polskiego fiata lanosa"
                  pomyśl trochę a na pewno dojdziesz do tego dlaczego.
                  Zamieszczone przez Big Wojtek
                  Wcalę się nie dziwię, że Daewoo nie chciało tego nazywać FSO
                  Ja im sie też nie dziwię. Skoro Polska stona nie zadbała o dalsz eistnienie marki to im było to tylko na rękę A myślisz że gdyby w umowie pomiędzy VW A Skodą nie było odpowiednich zapisów chroniących markę Skoda, to VW by ją pozostawił ???
                  U nas związki zgadzały sie na wszysko wzamian za gwarancje zatrudnienia i socjal a rząd miał to w d.... więc czemu się dziwić że FSo juz nie ma.
                  A tak wogóle tak najeżdżasz na to FSO ale zobacz jaki był potencjał tej firmy. Spój na takie projekty jak Warszawa 210, Syrena Sport, Wars, Ogar i wiele wiele innych. Aż FSo i my wraz z nim zyliśmy z ciebiu wielkiego barata u którego zapadały decyzje co i gdzie będzie produkowane to wyszło jak wyszło. Jedynie możemy miec pretensje do zarządzania firmy po 1989 r.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz

                  • Big Wojtek
                    Rider
                    • 2010
                    • 440
                    • Hyundai

                    #10
                    Zamieszczone przez Big
                    Big Wojtek napisał/a:
                    Daewoo popełniło błąd nie produkując "polskiego fiata lanosa"
                    Zamieszczone przez Big
                    pomyśl trochę a na pewno dojdziesz do tego dlaczego.
                    to była IRONIA

                    Zamieszczone przez Big
                    Ja im sie też nie dziwię. Skoro Polska stona nie zadbała o dalsz eistnienie marki to im było to tylko na rękę A myślisz że gdyby w umowie pomiędzy VW A Skodą nie było odpowiednich zapisów chroniących markę Skoda, to VW by ją pozostawił ???
                    U nas związki zgadzały sie na wszysko wzamian za gwarancje zatrudnienia i socjal a rząd miał to w d.... więc czemu się dziwić że FSo juz nie ma.
                    A tak wogóle tak najeżdżasz na to FSO ale zobacz jaki był potencjał tej firmy. Spój na takie projekty jak Warszawa 210, Syrena Sport, Wars, Ogar i wiele wiele innych. Aż FSo i my wraz z nim zyliśmy z ciebiu wielkiego barata u którego zapadały decyzje co i gdzie będzie produkowane to wyszło jak wyszło. Jedynie możemy miec pretensje do zarządzania firmy po 1989 r.
                    zgadzam się w 100%. Nie najeżdżam na FSO. Twierdzę tylko, że nie potrafili wykreować marki FSO

                    Komentarz

                    • Robert_P
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 209

                      #11
                      Fabryka Samochodów Osobowych produkująca konstrukcje innych marek ...kiepska to marka niestety .
                      Dlatego nie ma się co dziwić że nikt tej "marki" nie wyniósł na takie wyżyny na jakie została wyniesiona np. Skoda
                      Ech jak ja zazdroszczę Czechom.... :cry:
                      Smerf Miętus

                      Komentarz

                      Pracuję...